بک لینک

پیت داکتر سازنده Soul احتمالا فیلم پیکساری دیگری را کارگردانی نکند
#1
انیمیشن Soul «روح» محصول پیکسار حالا به صورت جهانی پخش شده، و قلب و ذهن‌ منتقدان و تماشاچیان را تسخیر کرده‌ است و حتی برخی آن را بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۰ می‌نامند. پیت داکتر (Pete Docter)، کارگردان و یکی از نویسندگان این فیلم، نقش مهمی در افزایش جذابیت آن داشته است. او قبلا آثار عمیق مشابهی مانند Up «بالا» و Inside Out «درون و بیرون» را کارگردانی کرده و داستان اولیه چیزی که در نهایت به شاهکاری به نام WALL•E تبدیل شد را نوشته است.
داکتر نه تنها خود را به عنوان یکی از خلاق‌ترین فیلمسازان پیکسار به اثبات رسانده است، بلکه به تازگی مدیر ارشد نوآوری استودیو شده است، که قبلا در اختیار جان لستر (John Lasseter) بود. اما به نظر می‌رسد Soul آخرین فیلم بلندی باشد که او در دوران کارگردانی خودش ساخته است. او به دلیل اینکه باید مدیریت استودیو را بر عهده داشته باشد، مجبور شده کارگردانی آثار انیمیشنی را کنار بگذارد.
داکتر دوست ندارد بیش‌ازحدی که مخاطب از او استقبال می‌کند به فیلمسازی ادامه دهد و نمی‌خواهد نسل جدید فیلمسازان مستعد از ساخت پروژه‌های جذابی که پیکسار در نظر دارد محروم بمانند. در واقع او قصد دارد نظارت بر پروژه‌های استودیو را بر عهده بگیرد و وظایف فیلمسازی را به استعدادهای جوان و شاداب بسپارد.

[تصویر:  dims-1-780x405.jpg]
مشاوره مالیاتی رایگان
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان